”Αν η διαλειμματική προπόνηση είναι μέσα στο τύπο άσκησης που προτιμάτε τότε αξίζει να δοκιμάσετε την Tabata training. Η έντονη άσκηση που θα σας δώσει μοναδικά αποτελέσματα στο αδυνάτισμα μέσα στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.”

Τι είναι το Tabata Workout; Αποτελεί το δυνατότερο είδος – μέθοδο υψηλής έντασης διαλειμματικής προπόνησης, που υπάρχει. Πήρε το όνομα της από τον Ιάπωνα γιατρό και ερευνητή Dr. Izumi Tabata ο οποίος είναι και ο δημιουργός της.

Tabata Fit – Ο σκοπός αυτού του workout είναι ένα fitness σώμα. Η επιτυχία του προγράμματος HIIT, βασίζεται στην εκρηκτικότητα του και στην υψηλότερη δυνατή ένταση εκτέλεσης των ασκήσεων.

Τabata Timer – Η προπόνηση αυτού του είδους είναι κυκλική, γίνονται αυστηρά 8 κύκλοι των 20 δευτερολέπτων πολύ έντονου ρυθμού άσκησης. Κάθε 20 δευτερόλεπτα δίνονται στο σώμα 10 δευτερολέπτα ξεκούρασης. Ο συνολικός χρόνος διάρκειας του είναι τα 4 λεπτά. Η αναλογία άσκησης και χαλάρωσης είναι 2 προς 1.

Για να έχει αποτέλεσμα η μέθοδος Τάμπατα πρέπει να τηρηθεί αυστηρά το πρωτόκολλο με το χρονοδιάγραμμα.

Συμβουλή: Για την σωστότερη εκτέλεση της άσκησης, καλό είναι να χρησιμοποιείτε στη Τάμπατα χρονόμετρο.

Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να γίνεται το Τάμπατα program; Μία συχνή ερώτηση είναι αυτή. Το ιδανικό είναι 5 φορές την εβδομάδα αυτό προτείνει και ο Dr. Izumi, όχι πάνω από τόσες ώστε να ξεκουράζεται το σώμα.

Tabata Training exercises – Ποιες είναι οι κορυφαίες ασκήσεις;

Στο διάδρομο – Το γυμναστήριο είναι ένας από τους καταλληλότερους χώρους. Ο διάδρομος τρεξίματος του γυμναστηρίου παρέχει μία κορυφαία λύση για να εξασκηθεί κάποιος στο συγκεκριμένο είδος υψηλής έντασης άσκησης. Μπορεί να αυξομειωθεί εύκολα η ταχύτητα πάνω στο τρέξιμο χωρίς να χρειάζεται ο αθλητής να σταματήσει εντελώς την ένταση.

Με βάρη – Αυτού του είδους η Tάμπατα προπόνηση είναι ένας τέλειος συνδυασμός αερόβιας γυμναστικής με βάρη. Έχει πολύ καλά αποτελέσματα στο χάσιμο βάρους και τη καύση λίπους. Το σημαντικότερο της όμως πλεονέκτημα είναι ότι τονώνει και το μυικό σύστημα ταυτόχρονα με το αδυνάτισμα. Μπορεί να γίνει εύκολα και ευχάριστα στο σπίτι ακούγοντας ανάλογα tabata music songs (μουσική).

Crossfit – Ένας ακόμη φανταστικός συνδυασμός! Παίξε με τα σχοινιά, τα medicine balls, τις μπάρες, τα μονόζυγα κ.α. κάνοντας ταυτόχρονα Tabata Training στο γυμναστήριο ή στο σπίτι. Το crossfit αποτελείται από ασκήσεις με φορτία, τεράστια λάστιχα αυτοκινήτων, βαρέλια με ασκήσεις που γίνονται μεταβαλλόμενες συνεχώς.

Ωφέλη Tabata Workout – Τα θετικά της για το σώμα

ταμπατα ασκησεις

Αυξάνει την άπαχη μυική μάζα – Ο συνδυασμός Τάμπατα με crossfit και άλλες ασκήσεις με βάρη δυναμώνουν τους μυς αυξάνοντας τους ή διατηρώντας τους ενώ αδυνατίζουμε σε λίπος.

Μειώνει το σωματικό λίπος – Η έντονη άσκηση στο μέγιστο επίπεδο δυσκολίας κάνει το σώμα να ιδρώσει σε υπέρμετρο βαθμό. Αυξάνει το μεταβολισμό καίγοντας λίπος περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη άσκηση και πρόγραμμα.

Καύση λίπους και μετά την προπόνηση – Ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα του Dr. Izumi είναι ότι αυτού του είδους η διαλειμματική προπόνηση καίει λίπος πολλές ώρες μετά το workout. Σύμφωνα με έρευνες που έγιναν αποδίδει έως και 24 ώρες μετά το training.

Αδυνατίζει πολύ γρήγορα – Η μεγάλη καύση θερμίδων είναι σίγουρο ότι θα δώσει σπουδαία αποτελέσματα σε ένα diet program. Πολλοί κάνουν την ερώτηση, πόσες θερμίδες καίω με την Τάμπατα. Η καλύτερη απάντηση είναι, δεν γίνεται να κάνεις άλλου είδους training program και να κάψεις περισσότερες. Συγκεκριμένα καις πάνω από 500 θερμίδες σε μόνο μία συνεδρία Tabata, αρκεί να εκτελεστεί σωστά.


Μεγαλώνει την αερόβια και αναερόβια χωρητικότηταΒελτιώνει το μέγιστο VO2

Σύμφωνα πάντα με έρευνες, μέσα στα 20 δεύτερα έντονης άσκησης, η πρόσληψη οξυγόνου φτάνει το εντυπωσιακό 170%. Η αερόβια και αναερόβια ικανότητα κάνουν ένα τεράστιο άλμα βελτίωσης μέρα με τη μέρα. Η εκρηκτικότητα ανεβαίνει στα ύψη κάθε φορά που γίνεται η προπόνηση χαρίζοντας ένα φιτ σώμα.

Αποτοξινώνει το σώμα – Χαρίζει Υγεία

ταμπατα βάρη

Το πρόγραμμα της Τάμπατα προπόνησης προκαλεί έντονη εφίδρωση στο σώμα. Όλοι οι ειδικοί και γιατροί συστήνουν να ιδρώνουμε καθημερινά μέσω της άσκησης. Με τον ιδρώτα αποβάλουμε τις βλαβερές τοξίνες για τον οργανισμό μας που έχουν συσσωρευτεί από την κακή διατροφή και τον βλαβερό τρόπο ζωής.

Τα ωφέλη της Τάμπατα προπόνησης δεν είναι μόνο οι θερμίδες που καίγονται, το αδυνάτισμα, οι σμιλεμένοι κοιλιακοί και το φιτ σώμα. Έχει απίστευτες θεραπευτικές ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό. Αποτοξινώνει το σώμα από, οργανικούς ρύπους, βαρέα μέταλλα, Φθαλικές Ενώσεις ή Φθαλικοί Εστέρες, Βισφενόλη A.

Κάθε φορά που ακούμε την αγαπημένη μας μουσική και κάνουμε Τάμπατα ασκήσεις στο διάδρομο, χαρίζουμε στο σώμα μας υγεία και ευεξία! Αποτελεί την κορυφαία HIIT διαλειμματική προπόνηση αυτή τη στιγμή. Είναι η πιο γρήγορη λύση για το αδυνάτισμα με φανταστικά αποτελέσματα.