”Πως θα βοηθήσει ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα στο αδυνάτισμα; Πρέπει να τρώμε ή όχι το βράδυ για να χάσουμε κιλά;”


Εάν βρίσκεστε σε διαδικασία αδυνατίσματος θα έχετε ίσως ακούσει κάθε πιθανό «κόλπο» και συμβουλή. Πολλές από αυτές επικεντρώνονται γύρω από το βραδινό γεύμα. Η κοινή γνώμη κλίνει προς απόψεις τύπου «το βραδινό γεύμα είναι απαγορευτικό» ή «κόψε το τελείως αν θέλεις να χάσεις κιλά». Σύμφωνα, όμως, με έρευνες ένα ελαφρύ βραδινό μπορεί να σας βοηθήσει. Αρχικά, δεν θα φάτε υπερβολικά στο επόμενο γεύμα και δεν θα καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες απ’ ό, τι πρέπει. Όταν ξυπνήσετε θα καταναλώσετε ένα φυσιολογικό πρωινο γεύμα και όχι το διπλάσιο από το αν πέσετε για ύπνο νηστικοί.

Δευτερευόντως, η στέρηση τροφής λόγω καταναγκασμού μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των επιπέδων γλυκόζης στο σώμα και στην παραγωγή ορμονών από τον εγκέφαλό σας που συνδέονται με το άγχος και το στρες. Κάτι που εξηγεί πολλές φορές τις έντονες λιγούρες το βράδυ, τις επιθέσεις στο ψυγείο και την κατανάλωση «κακών» τροφών. Ένα ελαφρύ βραδινό με ποιοτικές τροφές σε συνδυασμό με γυμναστική θα δείξει και διαφορά στη ζυγαριά.

Τροφές για βραδινό γεύμα – Ποιες είναι οι καλύτερες για να χάσουμε κιλά;

Το ελαφρύ βραδινό φαγητό είναι απαραίτητο για τον οργανισμό

Όταν προσπαθείτε να αδυνατίσετε και να χάσετε κάποια έξτρα κιλά, κάθε γεύμα και κάθε θερμίδα μετράει. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως το βραδινό σας πρέπει να αποτελείται μόνο από σαλάτες. Μπορείτε να φτιάξετε ένα πλήρες, κοντά στη διατροφή σας, βραδινό το οποίο θα περιλαμβάνει και επιδόρπιο και θα βασίζεται στα ακόλουθα τέσσερα συστατικά:

α. Ξεκινήστε με μια απλή σαλάτα. Σύμφωνα με έρευνες, το ξεκίνημα ενός γεύματος με μια σαλάτα μπορεί να μειώσει τις θερμίδες που λαμβάνετε κατά 12 τοις εκατό. Επιπλέον, οι σαλάτες σας προσφέρουν ίνες, απαραίτητες για όσους κάνουν δίαιτα.

β. Στο βραδινό σας μπορείτε να ενσωματώσετε επίσης και πρωτεΐνη. Θα σας κάνει να νιώθετε πιο πλήρεις για περισσότερο διάστημα σε σύγκριση με τους υδατάνθρακες και τα λίπη, προστατεύοντάς σας από τις ξαφνικές, βραδινές λιγούρες για πατατάκια και σνακ.

γ. Γαλακτοκομικά προϊόντα. Η πρωτεΐνη που περιέχουν βοηθούν στο να μην κερδίζετε βάρος και στο χτίσιμο μυϊκής μάζας.

δ. Ποιος είπε ότι πρέπει να αποφεύγετε τα γλυκά όταν κάνετε δίαιτα; Οι μελετητές έχουν βρει πως μάλλον το αντίθετο ισχύει. Η απαγόρευση φαγητών με ζάχαρη μπορεί να σας οδηγήσει στο να τρώτε παραπάνω από όσο πρέπει.

Βραδινό φαγητό – Πρέπει να το κόψουμε εντελώς αν θέλουμε να αδυνατίσουμε;

Υπάρχει, πιστεύουμε, μια λανθασμένη παραδοχή στο ευρύ κοινό πως, αν θέλει κάποιος να αδυνατίσει, θα πρέπει να κόψει εντελώς το βραδινό. Αν και κάτι τέτοιο φαίνεται ως ένας εύκολος τρόπος μείωσης θερμίδων, μπορεί να σας γυρίσει μπούμερανγκ αν νιώθετε πως πεινάτε ή αν το σώμα σας λαμβάνει πολύ λίγες θερμίδες. Καλό θα ήταν πριν να κόψετε εντελώς ένα γεύμα, να συμβουλευτείτε το γιατρό σας ή το διατροφολόγο σας για συμβουλές.

Αυτό που πιστεύουμε είναι πως μεγάλη σημασία έχει και η ποιότητα και το είδος των τροφών που καταναλώνετε σε ένα γεύμα. Αν γίνεται κατανάλωση λιπαρών φαγητών και γεμάτων υδατάνθρακες, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αντιθέτως, όμως, αν δεν τρώτε βραδινό και περιορίζετε και τιμωρείτε τον εαυτό σας, το μόνο σίγουρο είναι πως όταν θα έρθει η στιγμή να φάτε, θα φάτε υπερβολικά και μεγαλύτερες ποσότητες απ’ ό, τι αν τρώγατε ένα ελαφρύ βραδινό.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο με το link του, την πηγή προέλευσης.

Από τον klarissimus