Η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με τις σωστές ασκήσεις σώματος είναι ο μοναδικός τρόπος για το κάψιμο λίπους κοιλιάς και σώματος!

Κάψιμο λίπους κοιλιάς με τρέξιμο – αδυνάτισμα

Το τρέξιμο είναι ο κορυφαίος τρόπος για να καεί το λίπος της κοιλιάς και όχι μόνο. 10 με 20 λεπτά γρήγορου τρεξίματος την ημέρα, βοηθάει κατακόρυφα την καύση του σωματικού λίπους. Το τρέξιμο μπορεί να συνδυαστεί και με την tabata training η αλλιώς διαλειμματική προπόνηση για μέγιστα αποτελέσματα. Βοηθάει εξίσου καλά τους άντρες και τις γυναίκες σε συνδυασμό με την ανάλογη διατροφή.

Σωματικές ασκήσεις με ποδήλατο κ.α.

Η έντονη σωματική άσκηση είναι ουσιαστικός καταλύτης για το καύσιμο λίπους της κοιλιακής περιοχής. Μερικές από τις κορυφαίες ασκήσεις είναι το σχοινάκι, το ποδήλατο, η κολύμβηση, οι κοιλιακοί, η διαλειμματική προπόνηση, το crossfit training, tabata trining κ.α.

Κάψιμο λίπους στην κοιλιά με διατροφή – Τι πρέπει να τρώμε

Τροφές με άπαχη πρωτεΐνη

Αυγά – 1 μεγάλο αυγό έχει 6 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης

Ασπράδια αυγών – Δύο μεγάλα αυγά (ασπράδια) περιέχουν 8 γραμμάρια πρωτεΐνης

Στήθος γαλοπούλας – Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 20 γραμμάρια πρωτεΐνη

Στήθος κοτόπουλου (ψητό η βραστό χωρίς την πέτσα) – 31 γραμμάρια πρωτεΐνη ανά μερίδα

Μοσχαρίσιο φιλέτο – Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 30 γραμμάρια πρωτεΐνη

Άπαχο ζαμπόν – Μία φέτα περιέχει 4 γραμμάρια πρωτεΐνης

Χοιρινό φιλέτο – Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 20 γραμμάρια πρωτεΐνη

Ψάρι γλώσσα – Τα 120 γραμμάρια ψαριού γλώσσας περιέχουν 28 γραμμάρια πρωτεΐνης

Σαρδέλες – Οι τρεις σαρδέλες περιέχουν 24 γραμμάρια πρωτεΐνη. (Προτιμότερο είναι να τις τρώμε ψητές για το κάψιμο λίπους, αποφεύγουμε τις κονσέρβες).

Γαρίδες βραστές ή ψητές – Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 24 γραμμάρια πρωτεΐνη. (Αποφεύγουμε τις τηγανιτές).

Μπακαλιάρος – Μια μερίδα περιέχει 24 γραμμάρια.

Τόνος – Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 28 γραμμάρια πρωτεΐνη. (Το καλύτερο είναι να προτιμάμε φρέσκα ψάρια και όχι κονσέρβες για το καλό της υγείας μας).

Σολομός – Τα 120 γραμμάρια περιέχουν 28 γραμμάρια πρωτεΐνη

Τόφου (τυρί που γίνεται από γάλα σόγιας) – Μισό φλιτζάνι περιέχει 10 γραμμάρια πρωτεΐνη.

Σπόροι κολοκύθας – Τα 30 γραμμάρια περιέχουν 5 γραμμάρια

Μαύρα φασόλια – Ένα φλιτζάνι περιέχει 15 γρ. άπαχης πρωτεΐνης

Τα Φρούτα και τα λαχανικά βοηθάνε σημαντικά στο κάψιμο του λίπους στην κοιλιά

“Είναι από τις κορυφαίες τροφές που επιταχύνουν την καύση του λίπους. Έχουν χαμηλές θερμίδες και είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα.”

Κορυφαία φρούτα για καύση λίπους κοιλιάς

κάψιμο του λίπους της κοιλιάς

Λεμόνι περιέχει τα ανάλογα θρεπτικά συστατικά και οξέα, αυξάνει το ρυθμό μεταβολισμού καίγοντας το λίπος πιο γρήγορα σε σχέση με άλλα φρούτα.

Νερό με λεμόνι – Προωθεί την πληρότητα, μας κάνει να νιώθουμε χορτασμένοι. Υποστηρίζει την ενυδάτωση, είναι ένα ρόφημα με πολύ χαμηλές θερμίδες. Μπορεί να αντικαταστήσει τον καφέ ή το τσάι. Αποτοξινώνει τον οργανισμό μας. Η καλύτερη χρονική στιγμή για να το καταναλώσουμε είναι το πρωί μόλις ξυπνάμε πριν το πρωινό γεύμα.

Πορτοκάλι έχει τις ίδιες ιδιότητες περίπου με το λεμόνι, προκαλώντας γρήγορα τον κορεσμό.

Ακτινίδιο εξαιρετική επιλογή, είναι το πλουσιότερο φρούτο σε βιταμίνη C παρόλο που ο περισσότερος κόσμος νομίζει ότι είναι το πορτοκάλι. Εξαίρετη πηγή των λιποδιαλυτών βιταμινών Α και Ε, οι οποίες με την σειρά τους επιβραδύνουν την διαδικασία της γήρανσης και προφυλάσσουν τα κύτταρα από φθορά. Αν προσθέσουμε 4 ακτινίδια την ημέρα στην διατροφή μας μπορούμε να κάψουμε πάνω από 10% περισσότερο κοιλιακό λίπος από το σώμα μας, κατά την διάρκεια της άσκησης.

Μανταρίνι 2 μανταρίνια παριέχουν 3,5 γραμμάρια φυτικών ινών. Το σώμα δεν μπορεί να διασπάσει τις φυτικές ίνες σε ενέργεια. Οι φυτικές ίνες καταπολεμούν την παχυσαρκία όπως επίσης βοηθούν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης στο αίμα.

Γκρέιπφρουτ Βοηθάει στην απώλεια βάρους. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες εξασφαλίζοντας έτσι το αίσθημα της πληρότητας. Έχει λίγες θερμίδες και άφθονη περιεκτικότητα σε νερό, το οποίο είναι γνωστό ότι συμβάλει στη μάχη για την καταπολέμηση των περιττών κιλών. Μπορεί να αποδειχθεί πραγματικά ευεργετικό σε συνδυασμό με την γυμναστική για τους άντρες και τις γυναίκες.

Επίσης μερικά ακόμη από τα φρούτα που βοηθάνε είναι, τα μήλα, τα σταφύλια, οι φράουλες και το καρπούζι. Με προσοχή όμως η κατανάλωση τους γιατί περιέχουν αρκετές θερμίδες.

Κάψιμο λίπους κοιλιάς με λαχανικά

Οι άντρες από την φύση τους έχουν την τάση να συσσωρεύουν το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και το στομάχι σε αντίθεση με τις γυναίκες που το λίπος το παίρνουν συνήθως στους μηρούς, τους γλουτούς και τα οπίσθια.”

Τα λαχανικά περιέχουν λιγότερες θερμίδες από τα φρούτα, καθιστώντας τα ιδανική επιλογή για αδυνάτισμα. Είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες. Θα πρέπει να μπουν απαραίτητα στο διαιτολόγιο μας αν θέλουμε να πετύχουμε την καύση του κοιλιακού λίπους. Πέρα από αυτό, θα προσφέρουν πολλά οφέλη για την υγεία.

κοιλιακοί μύες

Μερικά από τα κορυφαία λαχανικά για αδυνάτισμα που δίνουν το καλύτερο αποτέλεσμα για κάψιμο κοιλιακού λίπους είναι:

Σπανάκι Κρατάει τον οργανισμό χορτασμένο εξαιτίας των μεμβρανών των φύλλων του. Ο οργανισμός δεν μπορεί να διασπάσει γρήγορα αυτές τι μεμβράνες που ονομάζονται θυλακοειδής. Το αποτέλεσμα είναι να τρώμε λιγότερο.

Αγγούρι έχει ελάχιστες θερμίδες, ένα αγγούρι περιέχει περίπου 40 θερμίδες. Δεν μπορεί από μόνο του να είναι μία ολοκληρωμένη λύση δίαιτας. Δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση ένα πλήρες γεύμα.

ΣκόρδοΤο αδυνάτισμα με σκόρδο είναι ένας από τους φυσικούς τρόπους να χάσουμε κιλά. Εκτός από κορυφαίο φάρμακο της φύσης είναι και ένας εξαιρετικός λιποδιαλύτης.

Καυτερή πιπεριά – περιέχει την ουσία καψαϊκίνη, μία ουσία που μόλις την φάμε νιώθουμε αμέσως ζέστη στο πρόσωπο μας ιδρώνοντας στο μέτωπο. Ο ιδρώτας είναι το αποτέλεσμα από το κάψιμο λίπους.

Τι δεν πρέπει να τρώμε για το κάψιμο λίπους στην κοιλιά

Πρέπει να αποφύγουμε τα παρακάτω τρόφιμα πάση θυσία:

Τα συσκευασμένα τρόφιμα που έχουν πολύ αλάτι και ζάχαρη όπως κονσέρβες, αναψυκτικά, ποτά, σνακς, πατατάκια, γαριδάκια, γλυκά. burgers, κ.α.

Τροφές πλούσιες σε λιπαρά και κρέας με λίπος δεν πρέπει να καταναλώνονται αν θέλουμε να χάσουμε κοιλιακό λίπος.

Αποφεύγουμε τα αρτοποιήματα, όπως και το ψωμί, τα λιπαρά κρέατα, προτιμάμε το λευκό κρέας. Δεν τρώμε γαλακτοκομικά (κυρίως τα τυριά, που επιπλέον είναι αλμυρά και λιπαρά), επειδή για να μεταβολιστούν από τον οργανισμό χρειάζονται τέσσερις φορές περισσότερο νερό οπότε κάνουν κατακρατήσεις υγρών.

Ζάχαρη – απαγορεύεται

Αλάτι – απαγορεύεται